Minu slomoSUNDAY

slomoSUNDAY pole enam "jalutuskäik pargis"
Eelmised slomo sõidud olen sõitnud nii, et võtan oma stock auto, piiran stendi abil puldist lõppkiiruse 20km/h peale ja lähen sõidan... Ja olin saanud ka poodiumikohti... 

 Võtsin võistlust rahulikult, nägin, et sõitjaid oli palju ja võita võis igaüks... Märkasin muidugi ülekandesõda, kus alguses vahetati pinione tunduvalt väiksemate vastu; aga kuna suutsin esimeses eelsõiduringis sõita ennast teise koha peale, siis eriti pead ei vaevanud.  Poolfinaali alguseks oli see ülekandesõda saanud juba hullud mõõtmed ja minu stock ülekandega autoga sõidetud puhas eelsõidu aeg andis mulle kvalifikatsioonis alles 5 koha. Hmm, võttis mõtlema... Poolfinaal oli ikka kannatuste rada, esiteks oli mu ringiaeg põhikonkurentidest sekund aeglasem ja teiseks tekkisid vist küll esimest korda minu jaoks tubastes tingimustes raadioprobleemid... Millegipärast kadus raja kaugeimas otsas hetkeks side ja seda juhtus umbes kord minutis, ehk siis iga paari ringi tagant... Võrdlemisi frustreeriv olukord, eriti kui arvestada fakti, et konkurendid ei kaotanud ringiajas kuigi palju ja kergesti oleks võinud tekkida olukord, et ei jõuagi finaali. Seekord vedas ja sain 8. Ehk viimase finaalikoha. Enne finaali kiskusin auto laual laiali ja sättisin kõigepealt püstiasendisse antenni ja kuna auto oli juba laiali, siis vaatasin korra üle, et mis pinione ja mis spurgeare mul siis mudelikasti nurkades võiks vedeleda... Kuidagi liiga kähku leidus pannika asjade hulgas imepisike 64 pich pinion ja autoga kaasas olnud sama suure hambaga 116 hambaline sprgear andsid mulle kaa killer slomo ülekande... Nokitsesin auto kokku ja oligi finaali stardiaeg. Soendusringil sai siis proovitud ja selgus, et nüüd sai aeglaseid kurve nii läbitud, et hoog peaaegu ei raugenud ja alustasin finaali teravalt... Oma viimaselt stardikohalt olin paari ringiga esimeste seas ja tundus, et võib võidu sõita küll... Aga noh, sekkus tehnikaspordi jumal ja peale pisikest avariid hakkas auto tegema veidrat häält ja ei liikunud sugugi nii kiiresti, kui oleksin oodanud ja soovinud... Alguses abistasid mind rajamehaanikud aga tegelikult ei olnud mul vastu ratast nühkimas mitte mudeli kere välisserv vaid hoopis tagatiiva all asuv nurk... Visuaalselt seda näha ei olnud, aga ratta vaba veeremine oli häiritud... Siiski suutsin autoga, mis 20km/h asemel liikus 16,9km/h sõita nii stabiilselt, et sain kokkuvõttes 5 koha. Minu suureks rõõmuks ei möödunud minust hea kamraad Toomas Valdt, kes oli oma esimest vaibavõistlust sõitmas ega ka vahvad mudelinoored Magnus K ja Martin H.  Slomo formaat on ülipõnev ja ootan väga uut võistlust. 
Eelmine
Võidusõidu saladused: Kuidas teiste sõitjatega koos rajale mahtuda?
Järgmine
Võidusõidu saladused: Sõida vähem, et sõita kiiremini.

Lisa kommentaar

Email again: